"A jóga a megismerés útja. Aki csak egyetlen lépést is tett rajta, azt többé nem bocsátja el. Kerülőutakon járhat az ember, számtalanszor eltévedhet a cselekedetek és a sors útvesztőiben, mégis visszatalál a világossághoz... Ezért a jóga útján megtett egyetlen lépés sem vész kárba!" Kaczvinszky József

2010. február 24., szerda

Gerincjóga hétvége Március

Március 6-7 ismét gerincjóga workshop-ot szervezünk!

Helyszín Turmalin Központ Debrecen Csapó u. 19.

A hétvégi workshop programja:
szombat délután 15-18óráig:
- ismerkedés a gerincünkkel, anatómiailag és egyéni panaszok tekintetében
- helyes ülés, tartás
- az egyes problémák esetén mik a kerülendő gyakorlatok
- gyakorlás
- relaxáció

vasárnap délelőtt 10-13 óráig:
- a szombati felmérés alapján minden résztvevő személyre szabott gerincjóga programot kap otthoni gyakorlásra
- életmód változtatások a jobb gerinc érdekében
- gyakorlás
- kérdések - válaszok
- relaxáció

Jelentkezni a fenti számon lehet, vagy emailben természetesen!

2010. február 23., kedd

Rendszeres gerincjóga órák

Márciustól csütörtökönként gerincjógát tartunk a Turmalinban fél 7-től.

Várunk mindenkit szeretettel!

2010. február 3., szerda

Jóga terápiával a gerinc egészségéért


Még mindig a gerincjóga témát folytatva leírnám a hétvégi tapasztalatainkat:

Először is köszönjük hogy eljöttetek és reméljük tanultatok valami hasznosat ezen a hétvégén. Egy biztos, és erre minden gerincspecifikus gyakorlás után rájön az ember, muszáj dolgoznunk a hát izmain, mélyizmain és a gerinc rugalmasságán, méghozzá rendszeresen, mert egyszerűen kiszipolyozzuk a testünk a mindennapokban.
Átgondoltam, és érdemes nektek is csak végiggondolni, hogy egy napomból hány órát töltök ülő helyzetben..... hmm bevallani is nehéz milyen sokat. Reggel leülök reggelizni, aztán megnézem az emaileket, később a gyerekkel olvasgatok, aztán ha elviszi az apukája sétálni akkor én "végre " leülök dolgozni... ismét ülve a gép elé (többnyire labdán ugyan de mégis ülök), majd ebéd és altatás. Délután már jobban néz ki hiszen megyek jógázni most hogy tél van, kocsival, ahol szintén ülök. egy-két óra mozgás, de este ismét dolgoznom kell és ülök ülök ülök....
Az emberi test viszont hihetetlen szívós és nagyon sokáig lehet nyújtani a húrt. Csak éppen nem érdemes! A legjobb módszer a megelőzés, illetve a napi szintű korrigálása a sok görnyedésnek.

Ezek lehetnek apró mozgások is az irodában, nyújtózás csavarás akár a széken is.

Erre adok legközelebb jótanácsokat, hogyan is illesszük be mindennapjainkba rutinszerűen egyik-másik hátfrissítő ászanánkat!
 
Counter