"A jóga a megismerés útja. Aki csak egyetlen lépést is tett rajta, azt többé nem bocsátja el. Kerülőutakon járhat az ember, számtalanszor eltévedhet a cselekedetek és a sors útvesztőiben, mégis visszatalál a világossághoz... Ezért a jóga útján megtett egyetlen lépés sem vész kárba!" Kaczvinszky József

2011. április 27., szerda

Tavaszi jógikus táplálkozás


Mivel a táplálkozás a jógában legalább olyan fontos elem, mint az ászanák, a légzés vagy akár a relaxáció, úgy döntöttem írok a tapasztalatainkról, tippekről ebben a témában. Mindig abban a hitben élek, hogy ezek az irányelvek már annyira elterjedtek, de egyre inkább úgy látom, nem :(.

Így aztán kaptok tőlem néhány tippet, javaslatot, hogy könnyebb legyen a gyomor, az elme, a test és a mindennapok :):

Tavasz van, és én rettentően élvezem a napsugarat, ahogyan teszik ezt a növények is. Amit már lehet frissen kapni, akár szabadföldit például a Sóska!
Nekem nagy kedvencem, főleg mióta ezen az új módon készítem LISZT NÉLKÜL! és isteni :)

Sóskát megpucolom, megdinsztelem picit, nem túl sok olajban, pici só persze, majd másfél édesebb almát belevagdalok, és átturmixolom és éppen csak felrottyantom.

Krumplipürével, tükörtojással szoktuk enni, de ez kinek-kinek ízlése szerint változhat. lehet pirított magokat is rátenni.
Nagyon egészséges, nincs benne semmi ami rossz :) és FINOM!
A sóska rengeteg vasat, ásványi sókat valamint C-vitamint is tartalmaz.

(elsőre sok almát tettem bele, itt érdemes kísérletezni, hogy kinek mi a finom, nekem másodjára lett igazán finom, de én picit savanykásabban szeretem, mi sosem cukroztuk előtte sem.)

Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

 
Counter