"A jóga a megismerés útja. Aki csak egyetlen lépést is tett rajta, azt többé nem bocsátja el. Kerülőutakon járhat az ember, számtalanszor eltévedhet a cselekedetek és a sors útvesztőiben, mégis visszatalál a világossághoz... Ezért a jóga útján megtett egyetlen lépés sem vész kárba!" Kaczvinszky József

2008. április 18., péntek

Vegetáriánus ételek


Köztudott hogy a jóga egyik alappillére a vegetáriánus étkezés. Emiatt is tettem be az előző bejegyzést ide a jógás blogunkba. A mellette található képről pedig eszembe jutott az a karácsony, amikor ez a fotó készült és zöldséges sushit csinált az én hihetetlen barátném Kati (persze én is segítettem :) Kati fantasztikus vegán szakács, mit szakács, mester! A képen a karácsonyi desszertünk látható, málnakrém diós-mézes rétegekkel..... hmmm

Sokat tanultam tőle, így bemutatom nektek is, és ha hazajön valaha, akkor ígérem tartunk egy jó kis vegás kajálós délutánt.

Nincsenek megjegyzések:

 
Counter